Lørenskog familiebarnehage

Hei og velkommen til oss.

Vi er en familiebarnehage som ligger i Lørenskog.

Lørenskog Familiebarnehage ble startet 1.november 2001 og er godkjent for fem barn.

Vi har barn i vår barnehage i alderen  0-3 år.

Vi setter pris på å være mye ute og har gode uteområder, stor hage og en lekepark som nabo hvor det er forskjellige lekeapparater.

Barna får kontakt med dyr, da vi har hund og katt.

Lære ta vare på og vise omsorg for dyr er en fin måte å lære empati og omsorg på:)

Barnehagen har base i et hjem, små forhold som skaper nærhet og trygghet i en liten barnegruppe.

En liten barnegruppe for små barn, skaper trygghet for de minste på sin vei ut i den store verden.

Er dette noe du ønsker for barnet ditt, kan du ta kontakt med oss for å søke plass.

Vi er med i fellesopptaket i Lørenskog kommune, så dere kan søke via portalen på Lørenskog Kommune sine sider.

Har du noen spørsmål eller interessert i våre tjenester,så ta kontakt på telefon eller epost.

Du finner all vår kontaktinformasjon her: Kontakt.

Barnehageåret 2024/2025

13.02.2024 10:38
Pga sykdom, så har vi ikke ledige plasser ved fellesopptaket for kommende barnehageår 2024/2025 med...